Vrijdag 23 februari 2007

Gepubliceerd op: 20-12-2018 18:54:41 door Nicoschipper

Heerlijk geslapen, goed ontbijt en nu moet er gewerkt worden. In de tuin ligt allemaal plastic rommel en veel stenen en die moeten eruit, want Dieuwertje heeft zaad mee en dat moet erin. Een jonge vrouw en een jonge man helpen daarbij. Zij verdienen hiermee 1 euro en de kleding die zij aanhebben ziet er niet zo fraai uit. Dus gelijk wat kleding uit de koffers gehaald en aan hen gegeven. Ze zijn er blij mee. s Middags gaan we geld wisselen, maar dit moet onder leiding van Jean De Dieu, het hoofd van de Broeders, want dat is veel voordeliger dan bij een bank. Daarna gaan we nog een stuk rijden met het busje en gaan we naar een groot project van de Broeders. Er wordt een school gebouwd met slaapplaatsen voor jongens, evenals veestallen. De eerste koeien staan er al en er lopen een paar kippen rond te scharrelen. Als we weer thuiskomen is er een kerkdienst speciaal voor ons. Daarna diner en naar bed.